Zadbaj o wyjątkowy customer experience, zachwyć nową usługą i produktem.
Prawie 275 milionów $ więcej średnio rocznie zarobiła firma dbająca o dobry customer experience w porównaniu do tych, które utrzymują go na niskim poziomie (badanie 3. letnie na firmach z dochodami powyżej 1 mld $ rocznie, źródło: ROI of Customer Experience, Temkin Group 2016). Czy jeszcze się zastanawiasz, czy warto pracować nad CX?
Zmień myślenie na klientocentryczne. Zbadaj potrzeby klientów i stwórz usługę, zmień produkt lub stwórz nowy, tak by zaskoczyć pozytywnie swoich klientów.
Pomożemy Ci stworzyć przewagę konkurencyjną, prowadząc przez proces tworzenia innowacyjnych produktów i usług, skupionych na potrzebach konsumentów, z odpowiednio zaprojektowanym doświadczeniem. Naszą pracę wspieramy dogłębnym zrozumieniem konsumenta i interdyscyplinarnym zespołem, czego efektem są produkty cyfrowe i fizyczne, kreujące unikalną wartość.
Experiencer posiada swój unikalny proces, dzięki któremu, w angażujący sposób wykorzystujemy różnorodność uczestników dla najskuteczniejszych procesów innowacji. Nasz proces innowacji składa się z 6 kroków: setup, explore who & why, define how, innovate, design i sum-up.
Skontaktuj się z nami i dowiedz się, jak zaprojektujemy lepsze doświadczenia Twoich klientów i poprowadzimy proces innowacji w Twojej firmie.
