Zapisz się na dawkę wiedzy i inspiracji

Customer Experience & Innowacja

Zadbaj o wyjątkowy customer experience, zachwyć nową usługą i produktem.

Prawie 275 milionów $ więcej średnio rocznie zarobiła firma dbająca o dobry customer experience w porównaniu do tych, które utrzymują go na niskim poziomie (badanie 3. letnie na firmach z dochodami powyżej 1 mld $ rocznie, źródło: ROI of Customer Experience, Temkin Group 2016). Czy jeszcze się zastanawiasz, czy warto pracować nad CX?

Zmień myślenie na klientocentryczne. Zbadaj potrzeby klientów i stwórz usługę, zmień produkt lub stwórz nowy, tak by zaskoczyć pozytywnie swoich klientów.

Pomożemy Ci stworzyć przewagę konkurencyjną, prowadząc przez proces tworzenia innowacyjnych produktów i usług, skupionych na potrzebach konsumentów, z odpowiednio zaprojektowanym doświadczeniem. Naszą pracę wspieramy dogłębnym zrozumieniem konsumenta i interdyscyplinarnym zespołem, czego efektem są produkty cyfrowe i fizyczne, kreujące unikalną wartość.

Experiencer posiada swój unikalny proces, dzięki któremu, w angażujący sposób wykorzystujemy różnorodność uczestników dla najskuteczniejszych procesów innowacji. Nasz proces innowacji składa się z 6 kroków: setup, explore who & why, define how, innovate, design i sum-up.

Skontaktuj się z nami i dowiedz się, jak zaprojektujemy lepsze doświadczenia Twoich klientów i poprowadzimy proces innowacji w Twojej firmie.

Badanie customer experience (CX)
Projektowanie customer experience, employee experience (EX) i omniexperience
Badania, analizy i mapowanie customer journey
Warsztaty Design Thinking
Prototypowanie
Budowa modeli biznesowych i MVP, organizacja finansowania
Strategia wprowadzenia produktu na rynek
Fascynujący, autorski proces tworzenia innowacji