6 kroków do innowacji Experiencera
Zespół Experiencera gromadzi ekspertów z wielu branż. Nasze łączne doświadczenie w rozwoju biznesu naszych klientów to ponad 50 lat! Dlatego w Experiencerze stworzyliśmy swój unikalny proces, dzięki któremu, w najpełniejszy, a jednocześnie angażujący sposób wykorzystujemy różnorodność uczestników dla najskuteczniejszych procesów innowacji. Nasz proces innowacji składa się z 6 kroków. Są nimi: setup, explore who & why, define how, innovate, design i sum-up.
Pozwól, że Cię przez niego przeprowadzimy.
Etap 1 – Setup
Faza początkowa projektu, tzw. Setup, otwiera nam proces definiując wyzwanie. Gromadzimy uczestników procesu wprowadzając ich w proces, jednocześnie przeprowadzając badania rynku.
Etap 2 – Explore Who & Why
Faza Explore Who & Why w procesie innowacji Experiencera ma na celu uporządkowanie naszej wiedzy. Pozwala zrozumieć, kogo dotyczy wyzwanie i dlaczego ono ma miejsce. To także moment na empatię ze stworzonymi personami i na tworzenie insightów potrzebnych w kolejnym etapie.
Etap 3 – faza Define How
Faza Define How pozwala ustalić obecne doświadczenia konsumentów i stworzyć customer journey, między innymi, dzięki service safari.
Etap 4 – faza Innovate
Faza Innovate to czas na myślenie dywergencyjne i konwergencyjne, gdzie tworzymy pomysły i je selekcjonujemy. Finalnym efektem staje się prosty prototyp.
Etap 5 – faza Design
Piąty etap naszego procesu innowacji – faza Design – to prototypowanie, warsztaty komunikacyjne i badania UX. Efektem etapu staje się Minimum Viable Product (MVP) lub coraz częściej właściwszy naszym zdaniem – Minimum Lovable Product (MLP).
Etap 6 – Sum up
W tym kroku podsumowujemy nasz proces prezentując MVP lub MLP.
Własny unikalny proces design thinking Experiencera i umiejętne wykorzystywanie własnych narzędzi pozwolił naszym klientom przyspieszyć procesy innowacji i szybciej odpowiadać na nowe zapotrzebowanie pojawiające się w czasach „nowej normalności”.
Sytuacja, w której się znaleźliśmy w 2020 roku uświadomiła wielu przedsiębiorstwom potrzebę przeanalizowania swoich produktów i usług i innowacji. Czy u Ciebie sytuacja wygląda podobnie?
Skontaktuj się z nami i dowiedz się jak poprowadzimy proces innowacji w Twojej firmie.