Zapisz się na dawkę wiedzy i inspiracji

Tworzenie innowacji

6 kroków do innowacji Experiencera

 

Zespół Experiencera gromadzi ekspertów z wielu branż. Nasze łączne doświadczenie w rozwoju biznesu naszych klientów to ponad 50 lat! Dlatego w Experiencerze stworzyliśmy swój unikalny proces, dzięki któremu, w najpełniejszy, a jednocześnie angażujący sposób wykorzystujemy różnorodność uczestników dla najskuteczniejszych procesów innowacji. Nasz proces innowacji składa się z 6 kroków. Są nimi: setup, explore who & why, define how, innovate, design i sum-up.

Pozwól, że Cię przez niego przeprowadzimy.

 

Etap 1 – Setup

Faza początkowa projektu, tzw. Setup, otwiera nam proces definiując wyzwanie. Gromadzimy uczestników procesu wprowadzając ich w proces, jednocześnie przeprowadzając badania rynku.

 

Etap 2 – Explore Who & Why

Faza Explore Who & Why w procesie innowacji Experiencera ma na celu uporządkowanie naszej wiedzy. Pozwala zrozumieć, kogo dotyczy wyzwanie i dlaczego ono ma miejsce. To także moment na empatię ze stworzonymi personami i na tworzenie insightów potrzebnych w kolejnym etapie.

 

Etap 3 – faza Define How

Faza Define How pozwala ustalić obecne doświadczenia konsumentów i stworzyć customer journey, między innymi, dzięki service safari.

 

Etap 4 – faza Innovate

Faza Innovate to czas na myślenie dywergencyjne i konwergencyjne, gdzie tworzymy pomysły i je selekcjonujemy. Finalnym efektem staje się prosty prototyp.

 

Etap 5 – faza Design

Piąty etap naszego procesu innowacji – faza Design – to prototypowanie, warsztaty komunikacyjne i badania UX. Efektem etapu staje się Minimum Viable Product (MVP) lub coraz częściej właściwszy naszym zdaniem – Minimum Lovable Product (MLP).

 

Etap 6 – Sum up

W tym kroku podsumowujemy nasz proces prezentując MVP lub MLP.

 

Własny unikalny proces design thinking Experiencera i umiejętne wykorzystywanie własnych narzędzi pozwolił naszym klientom przyspieszyć procesy innowacji i szybciej odpowiadać na nowe zapotrzebowanie pojawiające się w czasach „nowej normalności”.

Sytuacja, w której się znaleźliśmy w 2020 roku uświadomiła wielu przedsiębiorstwom potrzebę przeanalizowania swoich produktów i usług i innowacji. Czy u Ciebie sytuacja wygląda podobnie?

 

Skontaktuj się z nami i dowiedz się jak poprowadzimy proces innowacji w Twojej firmie.

 

 

 

 

  • 1.Udostępnij