Marka Fiberhost, to marka i firma wydzielona z INEA S. A. – jednej z najpopularniejszych firm dostarczających Internet światłowodowy i telewizję Polsce.
Wyzwanie
Fiberhost stanął przed wyzwaniem zbudowania nowej marki operatora otwartych sieci światłowodowych. Zadaniem było stworzenie strategii marki, identyfikacji wizualnej i komunikacji, by skutecznie świadczyć usługi operatora sieci światłowodowych dla popularnych operatorów telefonii i internetu.
Rozwiązanie
Bazową identyfikację wizualną rozszerzyliśmy do brand booka, w którym zawarliśmy kompleksowe zachowanie wizualne marki – od budowy znaku, przez akcydensy po szablon komunikacji w różnych mediach.
Nowy format kreatywny marki Fiberhost podzieliśmy na komunikację dla czterech grup – dla klientów indywidualnych i biznesowych, a wśród nich do klientów regionów z przyszłą obecnością marki oraz na rejony, w których Fiberhost już funkcjonuje.
Efekt
Marka zyskała wyróżniający się w branży czarno-żółto-zielony język wizualny.
Zaawansowany brandbook posłużył za podstawę do stworzenia wyjątkowej strony internetowej Fiberhost zaprojektowanej i wyprodukowanej przez Experiencera razem z dedykowanymi, stworzonymi przez nas ilustracjami.
W obszarze strategii komunikacji wykreowaliśmy dwa formaty kreatywne – linię racjonalną, opartą na równaniach matematycznych na wybrane obszary terytorialne i online, oraz linię bardziej emocjonalną – pokazującą prędkość w kontekście profesjonalnego sportu – do pozostałych kanałów komunikacji.