Zapisz się na dawkę wiedzy i inspiracji

Strategia marki i komunikacji Fiberhost

Marka Fiberhost, to marka i firma wydzielona z INEA S. A. – jednej z najpopularniejszych firm dostarczających Internet światłowodowy i telewizję Polsce.

 

Wyzwanie

Fiberhost stanął przed wyzwaniem zbudowania nowej marki operatora otwartych sieci światłowodowych. Zadaniem było stworzenie strategii marki, identyfikacji wizualnej i komunikacji, by skutecznie świadczyć usługi operatora sieci światłowodowych dla popularnych operatorów telefonii i internetu.

 

Rozwiązanie

Bazową identyfikację wizualną rozszerzyliśmy do brand booka, w którym zawarliśmy kompleksowe zachowanie wizualne marki – od budowy znaku, przez akcydensy po szablon komunikacji w różnych mediach.

 

 

Nowy format kreatywny marki Fiberhost podzieliśmy na komunikację dla czterech grup – dla klientów indywidualnych i biznesowych, a wśród nich do klientów regionów z przyszłą obecnością marki oraz na rejony, w których Fiberhost już funkcjonuje.

 

Efekt

Marka zyskała wyróżniający się w branży czarno-żółto-zielony język wizualny.

Zaawansowany brandbook posłużył za podstawę do stworzenia wyjątkowej strony internetowej Fiberhost zaprojektowanej i wyprodukowanej przez Experiencera razem z dedykowanymi, stworzonymi przez nas ilustracjami.

W obszarze strategii komunikacji wykreowaliśmy dwa formaty kreatywne – linię racjonalną, opartą na równaniach matematycznych na wybrane obszary terytorialne i online, oraz linię bardziej emocjonalną – pokazującą prędkość w kontekście profesjonalnego sportu – do pozostałych kanałów komunikacji.

 

  • 1.Data
  • 2.Klient
    Fiberhost
  • 3.URL
    Go The Link
  • 4.Udostępnij