Zapisz się na dawkę wiedzy i inspiracji

Usługi

Customer Experience & Innowacja

Zadbaj o wyjątkowy customer experience (CX) i osiągnij ponadprzeciętne wyniki biznesowe. 

 

Prawie 275 milionów $ więcej średnio rocznie zarobiła firma dbająca o dobry customer experience w porównaniu do tych, które utrzymują go na niskim poziomie (badanie 3. letnie na firmach z dochodami powyżej 1 mld $ rocznie, źródło: ROI of Customer Experience, Temkin Group 2016). Czy jeszcze się zastanawiasz, czy warto pracować nad CX?

Zmień myślenie na klientocentryczne. Zbadaj potrzeby klientów i stwórz usługę, zmień produkt lub stwórz nowy, tak by zaskoczyć pozytywnie swoich klientów.

 

Pomożemy Ci stworzyć przewagę konkurencyjną, prowadząc przez proces tworzenia innowacyjnych produktów i usług, skupionych na potrzebach konsumentów, z odpowiednio zaprojektowanym doświadczeniem. Naszą pracę wspieramy dogłębnym zrozumieniem konsumenta i interdyscyplinarnym zespołem, czego efektem są produkty cyfrowe i fizyczne, kreujące unikalną wartość.

Experiencer posiada swój unikalny proces, dzięki któremu, w angażujący sposób wykorzystujemy różnorodność uczestników dla najskuteczniejszych procesów innowacji. Nasz proces innowacji składa się z 6 kroków: setup, explore who & why, define how, innovate, design i sum-up.

Product & Service Design

Naszym zdaniem najlepszy customer experience daje spójna obietnica marki we wszystkich punktach interakcji marka-klient.

Experience Gap, różnica między rozbudzonymi oczekiwaniami, a przeżywanymi doświadczeniami, jest częstym powodem frustracji konsumentów i porzucania marek. Statystyczne porzucanie marki przez co 3. konsumenta po jednym złym doświadczeniu, przekonuje kolejne organizacje do skupienia się na pogłębianiu relacji z konsumentem.

Experiencer pomaga klientom tworzyć przewagę konkurencyjną, prowadząc przez proces tworzenia innowacyjnych produktów i usług, skupionych na potrzebach konsumentów, z odpowiednio zaprojektowanym doświadczeniem. Naszą pracę wspieramy dogłębnym zrozumieniem konsumenta i interdyscyplinarnym zespołem, czego efektem są produkty cyfrowe i fizyczne, kreujące unikalną wartość.

Badania, analizy i mapowanie customer journey
User Experience (UX)
Warsztaty Design Thinking
Prototypowanie
Budowa modeli biznesowych i organizacja finansowania
Planowanie strategii wprowadzenia produktu na rynek

Technology & Digital Transformation

Zmiana organizacji na klientocentryczną, dostarczającą najlepszy experience pracownikom, konsumentom, klientom czy partnerom biznesowym, często wymaga cyfrowej transformacji biznesu. W Experiencerze dobieramy odpowiednie narzędzia do usprawnienia cyfrowego i płynnego funkcjonowania całej organizacji. Wskrzeszamy, oceniamy i wdrażamy pomysły już istniejące wewnątrz organizacji, tworzymy nowe lub znajdujemy te już powstałe na świecie. Pomagamy wyeliminować dług techniczny. Sprawnie planujemy i realizujemy rozwiązania technologiczne.
Dopasowanie rozwiązań wewnętrznych istniejących w organizacji do aktualnych wyzwań
Współpraca ze start-upami
Wdrażanie rozwiązań

Marketing & Sales Transformation

Wraz ze zmieniającym się klientem, zmienia się marketing i sprzedaż. Najefektywniejszy marketing ery doświadczeń to połączenie kreatywności, danych i odpowiednich kanałów dotarcia, realizujących spójne doświadczenie z marką.

To stopniowa zmiana myślenia tylko o leadzie i jednorazowej transakcji do myślenia o długofalowej relacji z marką, która ma coś ważnego do powiedzenia i staje po stronie ważnej sprawy. To odejście od skupienia na share-of-voice do skupienia na share-of-experience.

Experiencer pomaga tworzyć długofalowe relacje i strategie marketingowe, niosące spójną opowieść o marce, skutkujące powtarzalnym zakupem.

Brand design I Strategia marki I Strategia komunikacji I Branded content marketing

Performace marketing I Planowanie i zakup mediów

Strategia sprzedaży i jej optymalizacja