Customer Experience & Innowacja
Zadbaj o wyjątkowy customer experience (CX) i osiągnij ponadprzeciętne wyniki biznesowe.
Prawie 275 milionów $ więcej średnio rocznie zarobiła firma dbająca o dobry customer experience w porównaniu do tych, które utrzymują go na niskim poziomie (badanie 3. letnie na firmach z dochodami powyżej 1 mld $ rocznie, źródło: ROI of Customer Experience, Temkin Group 2016). Czy jeszcze się zastanawiasz, czy warto pracować nad CX?
Zmień myślenie na klientocentryczne. Zbadaj potrzeby klientów i stwórz usługę, zmień produkt lub stwórz nowy, tak by zaskoczyć pozytywnie swoich klientów.
Pomożemy Ci stworzyć przewagę konkurencyjną, prowadząc przez proces tworzenia innowacyjnych produktów i usług, skupionych na potrzebach konsumentów, z odpowiednio zaprojektowanym doświadczeniem. Naszą pracę wspieramy dogłębnym zrozumieniem konsumenta i interdyscyplinarnym zespołem, czego efektem są produkty cyfrowe i fizyczne, kreujące unikalną wartość.
Experiencer posiada swój unikalny proces, dzięki któremu, w angażujący sposób wykorzystujemy różnorodność uczestników dla najskuteczniejszych procesów innowacji. Nasz proces innowacji składa się z 6 kroków: setup, explore who & why, define how, innovate, design i sum-up.
Product & Service Design
Experience Gap, różnica między rozbudzonymi oczekiwaniami, a przeżywanymi doświadczeniami, jest częstym powodem frustracji konsumentów i porzucania marek. Statystyczne porzucanie marki przez co 3. konsumenta po jednym złym doświadczeniu, przekonuje kolejne organizacje do skupienia się na pogłębianiu relacji z konsumentem.
Experiencer pomaga klientom tworzyć przewagę konkurencyjną, prowadząc przez proces tworzenia innowacyjnych produktów i usług, skupionych na potrzebach konsumentów, z odpowiednio zaprojektowanym doświadczeniem. Naszą pracę wspieramy dogłębnym zrozumieniem konsumenta i interdyscyplinarnym zespołem, czego efektem są produkty cyfrowe i fizyczne, kreujące unikalną wartość.
Technology & Digital Transformation
Marketing & Sales Transformation
To stopniowa zmiana myślenia tylko o leadzie i jednorazowej transakcji do myślenia o długofalowej relacji z marką, która ma coś ważnego do powiedzenia i staje po stronie ważnej sprawy. To odejście od skupienia na share-of-voice do skupienia na share-of-experience.
Experiencer pomaga tworzyć długofalowe relacje i strategie marketingowe, niosące spójną opowieść o marce, skutkujące powtarzalnym zakupem.