Zapisz się na dawkę wiedzy i inspiracji

Rozwój w e-commerce

Agio Milano pomogliśmy znaleźć rozwiązanie na rozwój systemu sprzedaży e-commerce.

 

Agio Milano to międzynarodowa firma z polskim rodowodem, produkująca jakościową bieliznę dla kobiet i mężczyzn, znana ze starannego wykonania i oryginalnego wzornictwa. 

Agio Milano posiada ogólnopolską sieć sprzedaży w najbardziej prestiżowych centrach handlowych w Polsce.

Mimo stosunkowo niewielkiej rozpoznawalności marki, dzięki dobrze przemyślanej dystrybucji marce udało się zbudować dynamicznie rosnącą markę. Jednym z celów był rozwój kanału e-commerce i wzrost sprzedaży w tym kanale.

Zostaliśmy poproszeni o analizę obecnego sklepu internetowego, audyt SEO sklepu i szkolenie SEO.

 

Wyzwanie

Stacjonarna sprzedaż Agio Milano w czasie pandemii ucierpiała jak większości marek modowych z dużym udziałem sklepów stacjonarnych.

Rozwój e-commerce Agio Milano był naturalnym rozwiązaniem.

 

Audyt obecnego sklepu internetowego

Przeprowadziliśmy audyt serwisu agiomilano.com

Audyt SEO obejmował 19 obszarów:

  1. analiza widoczności serwisu,
  2. struktura serwisu,
  3. meta tagi,
  4. tag kanoniczny,
  5. wersje językowe serwisu,
  6. kanonizacja domeny,
  7. rekomendacje odnośnie tworzenia treści
  8. parametr nofollow,
  9. analiza prędkości ładowania stron,
  10. dostosowanie do urządzeń mobilnych,
  11. właściwy opis obrazków,
  12. optymalizacja podstron docelowych,
  13. fragmenty rozszerzone,
  14. blog
  15. strona błędu 404
  16. konstrukcja adresów URL i nawigacji
  17. indeksacja serwisu
  18. produkt w wielu kategoriach
  19. usuwanie produktów.

 

Nasza analiza zwróciła uwagę właścicieli serwisu na nieprawidłowości powstałe podczas tworzenia serwisu i jego aktualną postać.

 

Szkolenie SEO

Po fazie audytów przeprowadziliśmy szkolenie SEO dla osób odpowiedzialnych za rozwój platformy e-commerce i działu marketingu.

Na szkoleniu, poza uświadomieniem wszystkich zmian, które należy wprowadzić w obecnej postaci e-sklepu, przekazaliśmy szczegółową wiedzę obejmującą:

  1. Co analizuje Google i co często zmienia
  2. Algorytmy
  3. EAT
  4. Czynniki onsite, offsite i techniczne
    1. Intencje użytkowników
    2. Personalizacje
    3. Social Media a SEO
    4. Linkbuilding: skąd brać, przykłady podziału, linki konkurencji, strategia, przykład profilu
    5. Słowa kluczowe: grupa docelowa, podział, synonimy, długi ogon, wyszukiwarka, filtrowanie, zerowy potencjał, jak umieszczać słowa kluczowe
    6. Treści w serwisie: budowanie, blog, poradnik, inspiracje, konwersja, promocja,
    7. Optymalizacja strony głównej
    8. Optymalizacja kategorii: opisy, nazwy, wygląd
    9. Optymalizacja karty produktowej
    10. Duplikacja treści
    11. Thin content
    12. Kanibalizacja słów kluczowych
    13. Grafiki w serwisie: optymalizacja
    14. Narzędzia wspomagające analizy
    15. Struktura adresów i architektura
    16. Snippety, fragmenty, direct answer
    17. Linkowanie wewnętrzne
    18. Canonical
    19. Paginacja – stronicowanie
    20. Sortowanie i filtrowanie
    21. Prędkość ładowania
    22. Zarządzanie błędami 404
    23. Usuwane produkty
    24. Crawl budget

 

Komentarz Klienta:

„Solidna firma z profesjonalnym i zaangażowanym podejściem do klienta. Specjaliści oferują ciekawe rozwiązania marketingowe dostosowane do potrzeb i szybko reagują na bieżące problemy. Szkolenia przygotowane i przeprowadzone na najwyższym poziomie. Serdecznie polecam!”

Arleta Kuś, Marketing Manager, Agio

 

  • 1.Data
  • 2.Klient
    Agio Milano
  • 3.URL
    Go The Link
  • 4.Udostępnij