Zapisz się na dawkę wiedzy i inspiracji

Szumisie.pl & myhummy.com – e-commerce design

 

Globalna obecność w e-commerce

Szumisie i myHummy to prawdopodobnie najbardziej popularny miś na świecie, pomagający rodzicom usypiać swoje maluszki. Właściciel marek, w odpowiedzi zwiększający się ruch na stronie i w sklepie, poprosił nas o zaprojektowanie nowego, pojemnego rozwiązania e-commerce – serwisu marki połączonego ze sklepem internetowym.

 

Wizerunkowy serwis i nowoczesny sklep internetowy z najlepszym user experience

Szumiące misie to niepowtarzalne doświadczenie konsumenta, którym tak naprawdę jest maluch. Internetową obecność Szumisiów na szumisie.pl i myhummy.com zaprojektowaliśmy tak, by kojarzyły się rodzicom z czułą krainą snów, do których zapraszamy ich dzieci, zgodnie ze strategią marki, która mówi „Mamy serce do usypiania”. Pozycjonowanie szumiących misiów jako jakościowych i aspiracyjnych pomocnych przytulanek, podyktowało nam łagodny acz wysmakowany tone-of-voice odpowiadający tym założeniom. Stworzyliśmy spójne doświadczenie marki łączące świat online z offline.

 

„Świat Szumisiów to niezwykle delikatny, czuły i pomocny świat. Praca nad internetową obecnością marki, jednocześnie świadomość odpowiedzialności naszych prac za sprzedaż Szumisiów – i myHummy na całym świecie – była dla nas wyróżnieniem, a jednocześnie sporym wyzwaniem. Cieszę się, że stworzyliśmy serwis i sklep wzmacniające wartości i obietnicę marki, jednocześnie z doskonale zaprojektowanym doświadczeniem użytkownika e-commerce. To ułatwia sprzedaż. Tak rozumiem dobre rozwiązania e-commerce” – mówi Piotr Górecki, CEO Experiencera.

„Skupienie na szczegółach, przy jednoczesnym czuwaniu nad całością projektu i profesjonalne doradztwo Experiencera mogą być świetnym przykładem dla innych firm.”

Beata Gubiec, Head of E-commerce, Szumisie.pl, myHummy.com

 

  • 1.Data
  • 2.Klient
    Szumisie.pl & myHummy.com
  • 3.URL
    Go The Link
  • 4.Udostępnij