Globalna obecność w e-commerce
Szumisie i myHummy to prawdopodobnie najbardziej popularny miś na świecie, pomagający rodzicom usypiać swoje maluszki. Właściciel marek, w odpowiedzi zwiększający się ruch na stronie i w sklepie, poprosił nas o zaprojektowanie nowego, pojemnego rozwiązania e-commerce – serwisu marki połączonego ze sklepem internetowym.
Wizerunkowy serwis i nowoczesny sklep internetowy z najlepszym user experience
Szumiące misie to niepowtarzalne doświadczenie konsumenta, którym tak naprawdę jest maluch. Internetową obecność Szumisiów na szumisie.pl i myhummy.com zaprojektowaliśmy tak, by kojarzyły się rodzicom z czułą krainą snów, do których zapraszamy ich dzieci, zgodnie ze strategią marki, która mówi „Mamy serce do usypiania”. Pozycjonowanie szumiących misiów jako jakościowych i aspiracyjnych pomocnych przytulanek, podyktowało nam łagodny acz wysmakowany tone-of-voice odpowiadający tym założeniom. Stworzyliśmy spójne doświadczenie marki łączące świat online z offline.
„Świat Szumisiów to niezwykle delikatny, czuły i pomocny świat. Praca nad internetową obecnością marki, jednocześnie świadomość odpowiedzialności naszych prac za sprzedaż Szumisiów – i myHummy na całym świecie – była dla nas wyróżnieniem, a jednocześnie sporym wyzwaniem. Cieszę się, że stworzyliśmy serwis i sklep wzmacniające wartości i obietnicę marki, jednocześnie z doskonale zaprojektowanym doświadczeniem użytkownika e-commerce. To ułatwia sprzedaż. Tak rozumiem dobre rozwiązania e-commerce” – mówi Piotr Górecki, CEO Experiencera.
„Skupienie na szczegółach, przy jednoczesnym czuwaniu nad całością projektu i profesjonalne doradztwo Experiencera mogą być świetnym przykładem dla innych firm.”
Beata Gubiec, Head of E-commerce, Szumisie.pl, myHummy.com