Zapisz się na dawkę wiedzy i inspiracji

Norbsoft– strategia biznesowa, strategia marki i nowa identyfikacja

Norbsoft to jedna z bardziej utytułowanych i doświadczonych firm programistycznych w Polsce.

 

 

Wyzwanie

 

Norbsoft stanął przed potrzebą wyznaczenia strategii biznesowej i strategii marki, w związku z chęcią ekspansji zagranicznej, koniecznością pozyskiwania nowych pracowników oraz gwałtownie rosnącą konkurencją na rynku software house’ów.

 

 

Rozwiązanie

 

Tak ważny proces jak strategia biznesowa firmy zaczęliśmy od wartości założycieli, by dalej przejść do wartości firmy, misji, wizji i jej konstytucji. Następnie sformułowaliśmy Unique Value Proposition i grupy docelowe, a także ambicję marki i jej osobowość.

 

Wspólnie z zarządem obraliśmy strategiczne rynki rozwoju oraz cele strategiczne.

 

Kolejnym etapem było stworzenie nowej identyfikacji marki, wcielającej w życie stworzoną strategię marki, dla celów marketingu wewnętrznego i zewnętrznego.

 

Nowy sygnet marki – elastyczne N – zainspirowany został wartością marki „elastyczność”, a dobrane kolory, jak granat i pomarańczowy odwołują się do stabilności, odpowiedzialności i rozwoju.

 

 

 

Efekt

 

Marka Norbsoft zdefiniowała z nami kierunek rozwoju biznesu, oferowanych usług i kształt marki. Filary firmy – jak misja i wizja, wartości i konstytucja – stały się punktem wyjścia do skutecznej strategii marketingowej i employer brandingowej firmy. To kluczowe na niezwykle konkurencyjnym rynku, na którym w samej Polsce funkcjonuje blisko 2000 software house’ów i nie tylko rywalizuje między sobą, ale także z innymi graczami ze świata.

 

 

 

„Miałem okazję współpracować z Experiencerem w zakresie doradztwa biznesowego, strategicznego i marketingowego. W efekcie serii wspólnych warsztatów, prowadzonych przez Piotra Góreckiego, skrystalizowaliśmy swój kierunek rozwoju, filary marki Norbsoft dla potencjalnych klientów i pracowników, jej komunikacji oraz cele strategiczne. W kolejnej fazie Experiencer zaprojektował naszą nową identyfikację wizualną. Przeżyliśmy angażujący i satysfakcjonujący proces, pozwalający nam znaleźć wyróżnik biznesowy na konkurencyjnym rynku i nową energię do rozwoju firmy na kolejne lata. Zdecydowanie polecam współpracę z Experiencerem!”

Tomasz Witt, CEO Norbsoft

 

  • 1.Data
  • 2.Klient
    Norbsoft
  • 3.URL
    Go The Link
  • 4.Udostępnij