Tikrow to aplikacja łącząca firmy oferujące dorywcze zajęcia i pracowników szukających pracy na godziny.
Wyzwanie
Experience został poproszony o stworzenie mechanizmu pozyskującego leady.
Rozwiązanie
By zwiększyć zainteresowanie ofertą Tikrow, postanowiliśmy budować ekspertyzę Tikrow w zakresie rynku pracy na godziny w odniesieniu do klasycznych agencji pośrednictwa pracy.
W tym celu stworzyliśmy lead magnet w postaci e-booka pt. „5 sekretów, których nie wyjawi Ci agencja pracy”. E-book omawiał klasyczne błędy agencji pośrednictwa pracy, będące przeciwieństwem sposobu funkcjonowania Tikrow. E-book pozyskiwał szeroką bazę leadów, którą następnie ogrzewaliśmy, prowadząc klienta do wyboru usługi.
Efekt
Atrakcyjność przygotowanego e-booka wypadła znacząco lepiej w porównaniu z klasyczną kampanią reklamującą ofertę. Konwersja na leada wyniosła aż 24%.