Zapisz się na dawkę wiedzy i inspiracji

SZKOLENIE: „Customer Experience. Buduj albo zgiń.”

Dlaczego przetrwają tylko organizacje, które dbają o dobre doświadczenie klienta

„Najlepsze szkolenie z CX w jakim uczestniczyłam. Prosto i jasno podana wiedza. Mnóstwo inspiracji do wdrożenia od zaraz.”

  • Jak do tego doszło, że konsument zaczął rządzić korporacjami
  • Dlaczego najważniejsze stały się doświadczenia konsumenta
  • Jak Experience Economy wpływa na funkcjonowanie przedsiębiorstw
  • Jak budować najlepsze doświadczenia i relacje marki, przedsiębiorstwa z konsumentem, partnerem biznesowym, pracownikiem, otoczeniem

Zamów szkolenie dla Twojej organizacji – zmień organizację na klientocentryczną i zyskuj przewagę konkurencyjną. Napisz do nas na adres office@experiencer.pl

  • Andrzej Koźmiński 20 stycznia 2020 at 8:03 am

    Polecam! Experiencer swietna robota !

  • Anna Wielewska, Ceder SA 26 stycznia 2020 at 9:09 am

    Zdecydowanie warto