Dlaczego przetrwają tylko organizacje, które dbają o dobre doświadczenie klienta
„Najlepsze szkolenie z CX w jakim uczestniczyłam. Prosto i jasno podana wiedza. Mnóstwo inspiracji do wdrożenia od zaraz.”
- Jak do tego doszło, że konsument zaczął rządzić korporacjami
- Dlaczego najważniejsze stały się doświadczenia konsumenta
- Jak Experience Economy wpływa na funkcjonowanie przedsiębiorstw
- Jak budować najlepsze doświadczenia i relacje marki, przedsiębiorstwa z konsumentem, partnerem biznesowym, pracownikiem, otoczeniem
Zamów szkolenie dla Twojej organizacji – zmień organizację na klientocentryczną i zyskuj przewagę konkurencyjną. Napisz do nas na adres office@experiencer.pl
Andrzej Koźmiński 20 stycznia 2020 at 8:03 am
Polecam! Experiencer swietna robota !
Anna Wielewska, Ceder SA 26 stycznia 2020 at 9:09 am
Zdecydowanie warto